Bil-fix.


Har spenderat dagen hos papi och fixat lite med bilen. Ena problemet löst och det andra är på god väg att fixas :) Så snart är det klart! Dock blev det lite strul med ägarbytet tydligen, fick ett brev från transportstyrelsen idag att förra ägaren skickat fel registreringsbevis, eller ett gammalt rättare sagt. No biggie, pratade med henne och hon ska fixa det, skriva under och skicka till mig. Så skriver jag under och skickar in igen :)



Fredag imorrn och jag har en massa planerat. Kommer nog bli en finfin dag :D


/It's a whole new book
Anna

Jag tar gärna lite av dig.. Idag hände det grejer vill jag lova!

Vet inte riktigt vad jag ska säga om mig själv längre :)

URL - http://hallonosvek.blogg.se/
Skrivet - 2011-08-18 » 22:57:53
Chili

Åh vad har du skaffat för bil? en sportig liten corvette eller du kör en röd ferarri kanske? :)

URL - http://hetchili.blogspot.com
Skrivet - 2011-08-24 » 23:50:38
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!