Zombie!


Idag var det min sista arbetsdag på LM. Fan, det kändes inte okej att gå därifrån och det känns fortfarande inte alls bra. Har haft så sjukt roligt den här tiden och det har varit den mest snurriga, händelserika, intressanta och intrigfyllda perioden på väldigt länge. Åh, kommer sakna alla! ♥

Bildtext: vi har haft asroligt åt kontaktannonser. Ett exempel, "32-årig högutb. intern med glimten i ögat, söker kvinna i lämplig ålder. Jag är ärlig och har inga missbruksproblem." Say whaaaaat? Hahaha.

Bildtext: Sötaste Sofija med Ida i bakgrunden och min reflektion vid NITen hehe.

Bildtext: Usain Bolt var med och peppade oss.


Im a zombiiiiie. Damn va trött jag är! Verkligen dags att sova strax... Imorrn väntar ytterligare en dag med massa ärenden att uträtta. Men jag slipper gå upp 04:30 så det är iaf positivt =)
Fick förresten hjälp att förflytta vinterdäcken från bilen idag - thanks darl!

Så, nu tackar jag för mig. Hej!
/It's a whole new book
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!