Fabulous day! <3

Jag blir antingen livrädd när alarmet drar igång, eller så reagerar jag knappt. Mellanting, vad är det? Inatt var inget undantag, eller ja, imorse klockan 04:45. Flög upp och var som en zombie ända tills jag hoppade in i Saras taxi strax före 06.

Jobbade först 8 timmar på vanliga/nuvarande jobbet och direkt efter det blev det att jobba på nya jobbet. Börjar egentligen inte förrän i september men var lite som en upplärning typ, se över nya rutinerna, butiken, kassan och sådär. Kommer trivas som fisken i vattnet, det var FAB! :) Hur som haver, hela 12 timmar arbetade jag idag, mucho nice! Raka vägen därifrån stack jag tillbaka till andra jobbet för att hämta bilen, där fastnade jag såklart och blev kvar till över 20 haha. Nu har jag landat, ätit och bokat tvättstugan. Antar att det bara är att kasta mig in i duschen och lägga mig nu. Det har varit en lång men absolut grym dag. Fler av dessa tack! :D
Köpte en ny kamera för någon vecka sen förresten! Bilderna blir jättebra, måste bara lära mig alla inställningar.


/It's a whole new book
Chili

jisses sicken toka du é som jobbar på 2 ställen ;) och 12 timmar..hehe måste ju skryta med att jag hade en rolig helg för någon vecka sedan. 10tim fredagen, 20 på lördagen och ytterligare 10 på söndan..hehe semester vad é det?!hehe

URL - http://hetchili.blogspot.com
Skrivet - 2011-08-25 » 00:40:46
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!