Grubbel grubbel grubbel...


Fan, en helvetes grubbelkväll ikväll. Funderar på allt, verkligen allt.
Tankar om vilja, mod, styrka, sorg, besvikelse, glöd och människorna som hör till varje ord.
Jag tänker på mig själv, hur godtrogen jag alltid har varit, hur hög mur jag nu har byggt upp runt mig. Det känns som om den är skyhög, så hög att ingen kan ta sig över den, och så hård att den är svår att krossa. Men det finns små sprickor i den, sprickor där vissa människor kan ta sig in, och jag kan ta mig ut. Öppnas.
Jag kan inte avgöra vad jag egentligen tycker om det här... på ett sätt är det skönt att inte vara lika naiv, men å andra sidan saknar jag lite av de sidan. Det godtrogna. Jag måste få ner min mur igen, iallafall halvvägs. How to do?

Hög tid att sova nu är det också, vilket det förvisso var för länge sen men det är inte alltid så enkelt som man kan tro :) Tack och godnatt!




/It's a whole new book
Anna

Jag är tvärt om ja, släpper in folk för lätt och inser sen att det inte va så bra. Men då är men redan sårad..

URL - http://hallonosvek.blogg.se/
Skrivet - 2011-08-17 » 20:55:10
Chili

du kan ju testa med en slägga eller en bamsing te lastebil=)

URL - http://hetchili.blogspot.com
Skrivet - 2011-08-25 » 00:28:35
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!