I got it!


Jag tror att jag löst problemet med att min 'meny' hoppat fel! Jag har (äntligen) fått den på rätt plats, nu gäller det bara att hålla den där haha.

Jag var fruktansvärt risig igår på jobbet alltså haha. Använde överdrivet mycket bronze-puder för att få lite färg men var likförbannat blek. Ögonen var rödsprängda, tårarna rann, näsan rann, jag hade feber... ja det var underbart helt enkelt och jag var vackrare än någonsin ♥.

Bildtext: What can I say, its not easy to be cute when you're sick ;D


Idag däremot vaknade jag däremot och kunde andas genom näsan - lyckan fullgjord! Självklart har jag hostat och snorat hejvilt men jag har ändå mått bra, och enligt Sofija såg jag inte ut som jag grät hela tiden haha. Tacka vet jag KanJang, absolut den bästa medicinen mot förkylning! ♥ Kärlek kärlek kärlek ♥
Dock har halsen fortsatt svälla upp och ikväll såg jag en oroväckande prick på ena sidan. Nyss såg jag ännu en. Men de SKA vara borta imorgon, så enkelt är det ;)

/It's a whole new book
Sara ~ Candis

SV. Hejsan, på min dator ser allting bra ut faktiskt :)

URL - http://candis.se
Skrivet - 2011-08-28 » 19:47:00
Sara ~ Candis

SV. Ingen fara :) skönt att de ordnade sig iaf :D

URL - http://candis.se
Skrivet - 2011-08-29 » 15:20:24
Chili

aaaw men så sjuk ser du inte ut o va ändå;) ne jag har inte vart ledig något längre..Vi var en gång 2 som blev det bara jag kvar så då fick jag inte va ledig varannan helg längre. Men har fixat med chefen att han hoppar in lite då och då. Strödagar é allt jag fått. men é man tim så é man :)

kanjang é bra men nitro fx é banne mej bäst=) det som en räddare i nöden och nöden kan vara väldigt stor, men nitro fx é större=) hoppas du slipper de röda små

URL - http://hetchili.blogspot.com
Skrivet - 2011-08-30 » 23:17:57
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!