Im back!

Såja, nu är jag tillbaka men med en ny blogg. Den hemska designen (eller bristen på den) får ni stå ut med ett tag, den ändras när tiden finns :) Den gamla bloggen har jag lösenordskyddat av olika anledningar och den har dessutom inte använts på galet länge. Hur som haver, Im back!

En mindre update då: Har arbetat på Toys, där jag arbetade min sista dag förra söndagen. Måndagen därpå hamnade jag på lantmännen och där kommer jag befinna mig månaden ut. Efter det blir det nya äventyr, nytt arbete :) Eller nya rättare sagt eftersom det är två tjänster :) Mycket najs! En del festande har det blivit när jag inte arbetat helgerna eller när jag haft sovmorgon. Crazy nights of course. Har även varit i Alanya, Turkiet med Anna och haft det grymt bra! Sol, bad, fest och way to little sleep haha. Fyllt år har jag gjort också, och blivit oerhört bortskämd. Med andra ord har det hänt lite :) Inkommer med lite bilder vid ett senare tillfälle!
/It's a whole new book
S

Kul att äntligen få läsa din blogg igen, vart ju lite tråkigt när de vart lösenord på den gamla jag hade till din blogg.

Får väl även säga grattis i efterskott.


Skrivet - 2011-08-24 » 19:03:56
Chili

tycker de é snygg design men tradiga med blogg.se é att allt brukar kleta samman när man ska hitta tillbaka till startsidan. Så nu har jag betat mej igenom dina inlägg det tog en stund och ser framemot att fortsätta läsa din blogg när jag har tid över :)

URL - http://hetchili.blogspot.com
Skrivet - 2011-08-25 » 00:44:28
Anonym

kolla bloggen:D

URL - http://vafanheterjag.blogg.se/
Skrivet - 2011-08-25 » 01:21:00
Tess

Nämen S! Kul att du hittat hit, även om jag inte riktigt vet vem du är ;D Hur står det till? :)

URL - http://bawn.blogg.se/
Skrivet - 2011-08-25 » 01:55:49
S

Här är de bara bra nu, har varit förkyld med feber under några dagar här under sommaren.

Hur är de själv?


Skrivet - 2011-08-25 » 05:16:50
Tess

Det står bara bra till med mig! :) Varit sjuk i veckan men nu mår jag helt okej, snart är jag nog helt frisk.

Hur har du haft det i sommar?

URL - http://bawn.blogg.se/
Skrivet - 2011-08-28 » 23:45:17
S

Den har varit bra, hade 3 veckor semester vilket var skönt hade gärna haft mer, fick lägga några dagar från semesterdagarna till mina sjukdagar vilket var skönt. Så nu är nästan alla mina semesterdagar slut.

Hur har din sommar varit?


Skrivet - 2011-08-29 » 18:33:31
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!