Like, unlike or just leave a comment...

Gotta love facebook. Or hate it. Whatever.
Det behövdes bara ett "like" för att min hjärna skulle börja gå på högvarv och få mig att ifrågasätta mer eller mindre allt. Screw you.
/It's a whole new book
Tant Kim | Design & Layout

Hejsan.

Ja jag ser att menyn har hoppat fel, har du försökt att klistra in kodmallen för framsidan igen? För här ser det helt ok ut?

Försök med att lägga in kodmallen för framsidan igen och om det inte funkar så får vi komma på en annan lösning?

URL - http://www.tantkim.com
Skrivet - 2011-08-24 » 05:52:14
papis

söt blogg

URL - http://www.papis.se
Skrivet - 2011-08-24 » 06:28:29
Tant Kim | Design & Layout

Hej.

Ja du kan maila inloggnings uppgifterna så kollar jag sen när jag kommer hem igen. Ska iväg på promenad och sen hjälpa en vän med lite kodning. Men om du mailar dem kan jag kolla som sagt när jag kommer hem, tycker det är väldigt underligt att det inte blir bra på framsidan men på de andra. : S

URL - http://www.tantkim.com
Skrivet - 2011-08-24 » 11:29:23
Chili

hehe ja facebook é en skön liten irriterande gnällig tant med skäggstubb, tjocka brillor som gör hennes ögon minst lika stora som basketbollar (fast egentligen é hon blind så det spelar inte någon roll) som knabbar allt och alla i huvudet med sin 3 fotade käpp för att man antingen säger det, tänker eller vägrar säga nått överhuvetaget=)



Kul att se dej igen här ute i det oändliga blå!! Ja du har nog missat något men det é väl inte nått speciellt som hänt. Jobbar som vanligt mina 10 tim och försöker hinna med och göra lite till.. Trött men lycklig ändån:) Har skaffat mej några fler bloggar sen du gick på semester, och sen har jag ju inte vart aktiv på dem heller..hehe (typiskt mej och inte hålla mej till en bara)



Hoppas att allt é kanon med dej iaf!=)

URL - http://hetchili.blogspot.com
Skrivet - 2011-08-24 » 23:36:25
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!