Part-ey and everything with it.

Igår vankades det bröllops/inflyttnings/födelsedags-fest hos Katja och Kenny. Blev en absolut lyckad kväll med massa roliga människor :) Folk droppade av och när det någon gång mellan 02-02:30 bara var två gäster kvar bestämde jag mig för att inta "mitt" sovrum. Pratade lite i telefon en stund med min fulla partner och därefter följde sms:ande mellan övervåningen (där jag var) och nedervåningen haha. Somnade iaf som om någon slagit en stekpanna i huvudet på mig och sov så sjuuuuukt gott!

Vaknade imorse av att Katja duschade så jag smög mig ner till badrummet. Ivaderade T's sovplats (soffan) och låg där och kollade på Paris Hiltons new BFF tills det var dags att ta tåget hem.
Resterande av dagen kan beskrivas med enstaka ord: Jobbet, pizza, däcka, duscha, hämta homie, handla, skrämma M, matlagning, soffhäng, skjutsa hem homie, misslyckat sovförsök, blogg, nytt sovförsök. GOD NATT!

Bildtext: Gav paret en korg med vin, öl, ost, kex, ljus & druvor :)


/It's a whole new book
Chili

vilken underbar dag helt enkelt :)

URL - http://hetchili.blogspot.com
Skrivet - 2011-08-24 » 23:41:29
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!