Sick sick sick


Oh lord, jag är inte den piggaste idag. Damn!
Jobbade över lite igårkväll, kom iväg någon gång strax efter 22. For hem, drog på mig mjukiskläderna snabbt som fan och stack till Pullan för en kvällsfika och update :) Mycket gott blev det; lantbröd, färskost, kryddost och thé - mums!



Stack hem vid 01-tiden och var minst sagt sliten. Hostade, snorade och hade en ömmande kropp. Härligt! Jäkla förkylning att bara bli värre och värre... Jaja, det är som sagt bara en förkylning så det är bara att bita ihop :) Vore dock väldigt tacksam om mitt smaksinne kunde behaga sig att komma tillbaka.

Dags att pallra mitt bleka ansikte till jobbet nu. Adjö!


/It's a whole new book
Tant Kim | Design & Layout

Hejsan. Jo jag var inne och kollade på allt och det stämmer, jag kopierade till och med in den igen. Så det är ingenting med stilmallen eller kodmallen som gör att det blir fel.

Såg du mina mail? Jag svarade på mailen. Hoppas du får en kalasdag.



Kram Kim

URL - http://www.tantkim.com
Skrivet - 2011-08-26 » 05:55:40
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!