Ett mindre bildregn...


I vanlig ordning prioriteras inte bloggen alls just nu, det har funnits/finns så mycket annat som går före just nu. Bjuder på ett par bilder så att ni får en liten inblick i vad jag har sysslat med sedan sist... :)

Bildtext: Julpyntet har hittat fram igen! :)

Bildtext: Jag och mamma har varit på julbords-kryssning. Det började som det skulle; lugnt och skönt med god mat. Slutade som en redig fest-resa! Haha. :)

Bildtext: Myskväll med tjejerna från jobbet :)

Bildtext: Myskväll med julstämning med min darling... :) ♥


Lite så har det sett ut utöver massa arbete. Julshoppat har jag såklart också gjort, och jag blev klar alldeles nyss faktiskt. Härligt! Nu är det bara att fullständigt njuta av den härliga julfriden... :)

/It's a whole new book
Stefan

Kul att se bilder, så slipper man läsa ;)



Ha en bra jul!!!


Skrivet - 2011-12-19 » 17:48:51
Tess

Sv: Haha jaa exakt! Och så slipper jag skriva dessutom ;)



God jul!!

URL - http://bawn.blogg.se/
Skrivet - 2011-12-19 » 22:57:15
Stefan

Tänkte bara passa på att önska dig en God Jul.


Skrivet - 2011-12-23 » 17:24:11
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!