Nytt år, en helt ny start ♥



Detta år... tänker tillbaka på det med en slags hat-kärlek. Det har varit ett år likt en rollercoaster, både vad gäller händelser och känslor. Det har passerat snabbare än något annat år samtidigt som det känns som att januari 2011 var en evighet sen.
Jag har ångrat så mycket som jag gjort eller inte gjort under årets gång, men nu när jag faktiskt tänker efter så känner jag att nej, jag ångrar inget alls. Hade inte det ena eller det andra hänt, så hade jag inte varit där jag är nu. Många erfarenheter och lärdomar rikare.

Misstag har gjorts, lärdomar tagits.
Personer har försvunnit, nya bekantskaper har skapats.
Jobbiga nyheter, bra nyheter.
Härlig resa med Anna <3
3 olika arbeten.
Mött min stora kärlek.

Jag kan inte säga annat än att jag nu är redo, redo för att möta det nya året med alla dess ups and downs som det kommer innebära. Alla förändringar det kommer ge mitt liv, både på gott och ont.
2012, bring it on!

/It's a whole new book
Stefan

Intressant läsning, roligt att läsa att du har blivit starkare av dina upplevelser, hoppas du inte får för många ner gångar under 2012 bara.



Hoppas du får ett bra 2012.



Gott Nytt År



MVH: stefan


Skrivet - 2011-12-31 » 18:16:25
Västerås Anna

Haha ja den resan.. Och en till iaf 2012 lär det bli!!! <3

URL - http://hallonosvek.blogg.se/
Skrivet - 2012-01-01 » 23:51:55
Rocky (Frida)

Hej! tänkte bara hojta att jag har ny blogg om det är nåt för dig!



Mvh Frida (har bytt namn till Rocky, därav Rocky)

URL - http://rockywithlove.wordpress.com
Skrivet - 2012-01-08 » 01:45:19
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!