Awsome!


Befinner mig just nu at mama's place. Försökte precis få igång hennes webkamera men det gick väl sådär va, datorn säger bara att den inte är installerad eller att den redan används. Jävligt underligt kan jag då tycka eftersom att den är inbyggd och jag är helt 100% säker på att den inte används... Men vad vet jag, har väl aldrig varit den mest tekniska personen, och så är jag ju faktiskt blond.

Aaanyhow, här kommer jag befinna mig en stund, sen bär det av på middag. 4e middagen på en vecka, awsome! Vägen till mitt hjärta går precis man säger om män; genom magen. Bjud mig på god mat and im all yours! ;D


Bildtext: Jag igår, innan middag hos papi.


/It's a whole new book
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!