Dinner at Blackby.


Middagen jag nämnde igår var på Blackby Restaurant, ett helt nytt ställe i ett radhus på Bäckby. Jag måste säga att jag imponerades av arbetet ägarinnan lagt ner på dukningen, och maten var dessutom väldigt god. Att jag även fick en cola till maten (helt gratis) gav självklart stället några extra stjärnor.



Inte nog med den fina dukningen, hon satsade också på levande inredning. På toan, högst upp på tvättmaskinen och tumlaren, fanns det tex en katt placerad. Dock tror jag inte att den var överförtjust i att bli fotograferad, kanske tyckte den att jag störde dennes arbete, vad vet jag. Den kisade i alla fall argsint åt mig...




/It's a whole new book
Stefan

Hoppas du blev mätt då?

Alla katter är inte snälla.


Skrivet - 2011-11-16 » 18:58:32
Tess

Det blev jag verkligen, och det var supergott! :)

Katter kan vara väldigt falska.... absolut. Men de är bra söta!

URL - http://bawn.blogg.se/
Skrivet - 2011-11-18 » 10:21:19
Västerås Anna

Haha, det att jag hade en restaurang hade jag helt glömt bort :)

Försvann kanske när jag "flyttade" i Lördags..

URL - http://hallonosvek.blogg.se/
Skrivet - 2011-11-21 » 19:29:48
Tess

Men vafan du får väl hänga med lite kvinna! Åtminstone i saker som faktiskt rör dig... och mig ;)



Tack för sällskapet idag på jobbet förresten! =) <3

URL - http://bawn.blogg.se/
Skrivet - 2011-11-21 » 21:56:18
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!