Tattoo's.


Hey y'all! Nu ni, nu börjar det bli vinter på allvar, igår råkade jag sladda lite med bilen till och med, första gången i år. Gosh!

Häromdagen när jag jobbade med F så bestämde vi oss för att marknadsföra tatueringar (okej, vi var lite rastlösa också.). Sagt och gjort, vi gav oss själva ett par fina motiv.
När söto kom förbi när jag skulle sluta så tänkte jag att why not, varför inte låta honom göra lite reklam också? Först tänkte jag ge honom en söt valp eller pingvin på armen, men kom fram till att han skulle få något mer manligt. Han har ju trots allt fått dras med blommor på naglarna tidigare, och just nu ett rosa hjärta.... stackarn haha.



Status i övrigt: Jag börjar bli sjuk, vilket jag skyller helt och hållet på fröken S. Dricker nu thé för fullt och håller tummarna för att det ska göra någon nytta... Dags att göra mig redo för att sticka till jobbet, klistra på ett fake-må-bra-ansikte, jobba hårt, för att sen avsluta med att dra hem och kurera mig.

/It's a whole new book
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!