Du lugna fredag...


Imorse slängde jag på mig ögonskugga, vilket jag ALDRIG använder. Till råga på allt blev det rosa, vilket var dagens ögonskugge-tema... The things I do for my coworkers ;)

Direkt efter jobbet ikväll sprang jag in på Ikea för att handla lite saker till en kompis. Saken var att jag lovat att åka dit med honom någon dag, men eftersom det råder lite tidsbrist för tillfället så tänkte jag att jag tar det på en gång istället. Då slipper han vara utan sina nödvändigheter samtidigt som jag slipper ha dåligt samvete ;) Damn vilken god vän jag är haha.

Just nu är det chill-mode i soffan där jag befinner mig ihopkurad i myskläder. Ska strax skjutsa mami och hennes kusin som ska ut på äventyr. Jäklar va jag ska spela musik och sjunga med min ljuva stämma!



/It's a whole new book
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!