Here we go again


Idag jobbade jag på stället som kommer vara min fasta plats nästa år. Kändes bra och det blir såååå fint! :)
Ska jobba tills lördag så det blir en lång vecka... men vad gör det :) Lördagen kommer förövrigt avslutas med födelsedagsfest för min kära vän som välkomnas in till åldrings-klubben hehe.

Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt nu, har massor som borde göras nu innan lördag men prion ligger på att tvätta och köpa födelsedagspresent. Men hur ska det hinnas när man börjar jobba innan affärerna öppnat och slutar 19? Puh. Får smyga ner i tvättstugan imorn och sno ett par maskiner, då har jag iaf tvätten klar. Det löööser sig!

Tänkte precis skriva att jag inte kommer hinna umgås, då frågar en kompis om han får bjuda in sig på kvällsfika. Vad säger jag? Nej, jag ska sova. Haha, shame on me! Men jag är faktiskt sjukligt trött, har vaknat en gång i timmen de senaste nätterna av någon anledning... Not cool. Börjar dessutom kännas som att förkylningen är på väg tillbaka. Det retar i halsen och jag hostar.


Im going nuts!

/It's a whole new book
S

Nä ibland så skulle man vilja ha fler timmar när man har mycke att göra, men man lyckas iaf få allt gjort på något konstigt sätt. Om inte annat finns de ju iaf flera dagar att ta av.


Skrivet - 2011-09-08 » 20:46:58
Tess

Ja gud ja, det skulle verkligen behövas! Men som du säger, man brukar hinna med allt ändå.. iaf om man prioriterar lite :)

URL - http://bawn.blogg.se/
Skrivet - 2011-09-09 » 13:27:54
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!