Jag är så sämst...


Bah! Blev en sjukskrivning igår och idag, är ordinerad vila så min helg går åt till att ligga inne och vara uttråkad. Lika bra att lyda för en gångs skull ;)
Är mycket bättre idag än igår, så på måndag är jag nog fit for fight igen! Wohoo :)



Ni anar inte hur många "utkast" jag har i min blogg. Fler än de publicerade kan jag säga... Börjar skriva men blir liksom inte riktigt klar haha. Började på ett igår men pallade inte att sitta och hosta ner datan med bakterier ;P

Ett litet utdrag från gårdagens utkast:
(skrev om sötnosar som verkar ha en ta-hand-om-andra-gen)

Ett exempel:
Vi kan kalla personen för A (anonym). Sedan i förrgår när jag började bli krasslig har han erbjudit mig all möjlig hjälp. Igår erbjöd han sig att åka ner på stan och handla åt mig och komma hit och lämna det. Han har messat flera gånger om dagen och frågat hur jag mår samt bett mig att sjukanmäla mig och kontakta läkaren. Idag frågade han om han skulle åka och köpa my favorite asian food åt mig men jag avböjde och tackade. Jag sa att det var okej, att jag skulle köpa massa frukt och thé i samband med att jag hämtar ut min medicin. Då får jag ett mess "okej, jag köper frukt då, äpple, banan... vad mer?"

Hur söt får man bli? Haha :)
Jag tackade såklart nej, dels för att jag klarar mig själv, och dels för att jag starkt ogillar att träffa folk (visa mig) när jag är sjuk...
/It's a whole new book
S

Hoppas allt är bra?

Såg att du satte tillbaka lösenord på din gamla blogg, tänker du sätta lösenord även på denna?


Skrivet - 2011-09-14 » 18:23:25
Tess

Jadå, nu är det helt okej. Hosta och snuva men det är verkligen inte hela världen :)



Nej jag satte tillbaka det nu bara för att jag antar att de flesta har sett länken hit. Så det kommer inget lösen här än på ett tag, isf säger jag till innan :)

URL - http://bawn.blogg.se/
Skrivet - 2011-09-15 » 19:09:24
chili

usch sicken hemskt taskig människa du é!!;) så blir du erbjuden en massa söt och avböjer för att du inte vill visa dej som du é..usch haha tror säkert att A inte hade ogillat att se dej.

URL - http://hetchili.blogspot.com
Skrivet - 2011-09-15 » 20:26:43
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!