Looking forward to it... =)


Vilken lustig helg det har varit! Varför? Den har bara varit det... haha.
Idag har jag lätt varit den segaste människan ever! Har helt seriöst spenderat den liggandes och inte gjort ett endaste dugg haha. Lika bra att passa på när jag inte kommer ha en endaste ledig dag på ett par veckor... :)

Jag har förresten kommit på att jag fungerar och trivs mycket bättre med mig själv och allt när jag har saker att se fram emot, även om det inte är några större saker. Allt flyter på så mycket lättare då liksom...
Saker jag ser fram emot just nu:

- Utekväll med jobbarkompisarna på tisdag.
- The V-I-P night på onsdag!
- Grand opening av nya gallerian på torsdag.
- Shoppingtur lördag eftermiddag/kväll.
- Dejt med Åsa på söndag.
Jag tror att det kommer bli en grym vecka =)

Dags att sova och samla på mig all energi jag kan få!
/It's a whole new book
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!