Lovely ♥

Skönaste Bob Marley flödar ur mina högtalare på hög volym och gör mig på ett fantastiskt humör.
Underbara musik! ♥♥♥




Räkningarna betalda, besiktningen bokad och nu är det dags för mig att sticka till jobbet.

/It's a whole new book
S

Ja Bob Marley är bra.


Skrivet - 2011-10-02 » 10:40:37
S

Hoppas allt är bra?

Mycke att göra på jobbet?


Skrivet - 2011-10-06 » 19:54:51
Tess

Hej!

Ja tack det är bara bra med mig :) Hur är det med dig?

Har varit en hel del arbete ja... eller snarare som så att jag kommit hem sent och då har ju hela dagarna försvunnit liksom.



Hur går det med pluggandet?

URL - http://bawn.blogg.se/
Skrivet - 2011-10-06 » 22:41:09
S

Jo de är bara här, börjar bli mycket på jobbet att göra här med.

Jo pluggandet går bara bra, bara att de är ju så tråkigt att behöva läsa så mycket.


Skrivet - 2011-10-07 » 04:57:54
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!