Men åååh.....!!

Jag har varit borta från jobbet en enda dag och jag har redan brutal abstinens efter mina underbaringar :( Känns som om jag varit borta en evighet... fy! Inte blir det lättare av att höra att jag är saknad och att det känns tomt heller. Även fast det faktiskt värmer hjärtat lite :) ♥
Imorrn ska jag dit iaf, Ida fyller år och det bjuds på fika. Perfekt ursäkt för att komma och prata ghetto-talk som har blivit labb-brudarnas grej ;D
/It's a whole new book
S

Hoppas du hittar ett jobb med lika arbetskollegor så du trivs med de jobbet också.


Skrivet - 2011-09-03 » 10:29:24
Tess

Tack så mycket :) Jag har redan ett nytt jobb, därför jag bara jobbade en kort tid på detta jobb. Kommer nog trivas jättebra på det nya stället också :)

URL - http://bawn.blogg.se/
Skrivet - 2011-09-03 » 17:15:56
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!