Najs! ♥


Igår köpte jag mitt första par löpskor någonsin, och jag måste säga att jag är frälst, åh! ♥ Imorse begav sig kusin, mamma och jag oss ut i spåret, mycket najs :) Jag har bestämt mig för att mitt mål ska vara att så småningom börja springa, inte bara gå i rask takt eller jogga. Får se hur det går :)

Snart ska jag fixa ordning mig och sticka till mina darlings på jobbet. Underbart! Ska krama sönder S! :D Därefter blir det att uträtta ett par ärenden samt ta en tur till glasbanken. WoopWoop!

/It's a whole new book
chili

hehe jo jag vet att jag pratat om nitron innan med men de é ju för att den é så bra :) och ja jag får betalt för o göra reklam för den :) jasså é de sjuktider nu? Har jag inte märkt nått av..jag badar ju i nitro..hehe

URL - http://hetchili.blogspot.com
Skrivet - 2011-09-03 » 00:09:48
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!