Nu är bollen i rullning... big time.


Jag hade tänkt att skriva tidigare under timmen jag hade på mig tidigare men jag prioriterade att prata med finaste J istället ♥

Hur som haver, jag for hem snabbt som fan efter jobbet och sisådär en timme senare var jag på väg tillbaka ner på stan för en middag med tjejerna. Vi firade att nya butiken är klar :) Eller ja, såpass klar att jag börjar 07 imorrn istället för 17 haha ;D
Efter middagen blev det en snabb-hälsning utanför en vän och nu... ja nu sitter jag här och undrar hur fasen jag ska lyckas somna.
Helt stört, jag vet ärligt talat inte när jag har en ledig dag nästa gång. My god, ill be a dead woman walking. Haha. Men det ska väl funka och kul kommer det bli! :)


Lär väl gå och ladda batterierna! Puss och godnatt :)
/It's a whole new book
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!