Oh my...


Hej mina fina ♥
Som jag har gråtit här hemma framför datorn på morgonen. Oh my god. Jag gör mitt bästa för att försöka skratta åt eländet, hålla mig ovanför ytan.

"Whatever you may do in the future, never let anyone stand in the way of you pursuing your dreams..."
Vackra ord...



Nu är det chin up som gäller, kan ju inte sitta här och deppa ihop liksom... :) Dricker min sista kopp kaffe innan det är dags för mig att fara till jobbet. Innan jag börjar ska jag lämna tillbaka ett par av jeansen jag köpte i förrgår under min shoppingtur med mami ♥ Jag köpte dem utan att testa först (att jag aldrig lär mig), och jag får inte ens upp dem över halva min feta röv haha. Good stuff.

Resten av mitt shoppande är jag i alla fall väldigt nöjd med :)




Puss sötnosar!

/It's a whole new book
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!