Vad har vi missat?


Var tillbaka på jobbet idag, äntligen! Legat isolerad och däckad i soffan sen i fredags. Är visserligen inte helt frisk än, men jag är feberfri iaf så det får helt enkelt lov att fungera :)
Var till donken med mamma idag efter jobbet och vi ser hur folk står och pekar på himlen, fotar, filmar, pratar... Vi undrade såklart vad det kan vara som vi har missat och jag drog fram mobilen och tog lite kort jag med. Enbart eftersom att alla andra gjorde det. Vill ju passa in liksom haha. Störd tjej.





Imorgonbitti blir det att sätta mitt lokalsinne på prov genom att köra runt hela stan (bokstavligt talat) för att hämta upp mina kollegor. Tacka fan för att jag blev tillfrågad, jag fick nämligen höra tidigare idag att jag börjar 9 imorrn, tydligen börjar jag 8. HA! Gonatt!

/It's a whole new book
chili

fasen vad märklig himmel!! ser ut som i independence day (eller hur de stavas, filmen med will smith iaf) sov gott!!

URL - http://hetchili.blogspot.com
Skrivet - 2011-09-15 » 20:23:10
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!