Woopwoop!


Oh my, det har varit hektiskt sedan sist!
I onsdags hade vi smygpremiär/VIP-kväll för nya gallerian och jäklar vilket drag det var :)
I torsdags var det heeeeelt galet! Då var det invigning och herregud va mycket folk! De bokstavligt talat sprang in när portarna öppnades och slet bland varorna.
Alla butiker hade ju någon form av öppningserbjudande, vi hade tex 50% på lego.... gissa hur populärt det var? Det fanns inte en chans att hålla hyllorna fulla, så fort man hade fyllt en så hade det tagit slut under tiden man hämtat mer på lagret. GALET! :D




Det är alltså lördag idag, men det känns som fredag av någon anledning... Det väntade förresten en härlig överraskning på mig när jag kom hem efter jobbet idag. Vääääärsta! ;D
Nu är jag nyduschad och snart redo för en shoppingtur med Mr anonym. Häääärliga lördag! Ikväll tror jag med bestämdhet att vi ska ta oss varsin drink dessutom :) Är ju ledig imorrn så det kör vi på!

Skriver nog senare... puss!

/It's a whole new book
S

Då hade du iaf något att göra, du måste väl ha varit trött när du kom hem.


Skrivet - 2011-09-25 » 09:14:26
Tess

Haha ja det kan man verkligen säga att jag hade. Och ja, jag var helt utmattad när jag kom hem... har nog aldrig sovit så gott i hela mitt liv faktiskt haha :)



Hur är det med dig? Gjorde du något skoj i helgen?

URL - http://bawn.blogg.se/
Skrivet - 2011-09-27 » 13:08:12
S

Jo här är de bara bra, gjorde väl inte så mycket mer än att vara ute och övningskörde i lördags. Har iofs hämtat ut mina glasögon i fredags som igentligen bara var meningen att jag skulle ha när jag körde bil men så blir de inte utan jag kommer att ha dom jämt. Fyy för att bli äldre.



Hur är de själv?

Vad gjorde du själv i helgen?


Skrivet - 2011-09-27 » 18:28:31
Tess

Ah, så hur går det med kortet då? Kör du privat eller med körskola?



Haha om dålig syn har med åldern att göra så var jag gammal för flera år sen ;) Jag använder linser konstant och kan inte vara utan, då ser jag verkligen nada. Glasögon har jag bara när jag är hemma eller så... Du kanske ska testa linser om du inte trivs i glasögon?



Med mig är det bara bra :) Kom hem från jobbet för ett litet tag sen så har nyss ätit alldeles för sen middag...

I helgen jobbade jag och tog det lugnt bara... och shoppade :)

URL - http://bawn.blogg.se/
Skrivet - 2011-09-27 » 21:58:09
S

Jag kör både privat och på körskola, sitter just nu fast på teorin vilket är tråkigt men de lossnar väl snart hoppas jag.

Har inte haft glasögon tidigare så jag väntar nog med att testa linser.

Om klockan stämmer i bloggen så hade jag lagt mig för kvällen, skulle nog ha blivit tidigare känner jag nu.


Skrivet - 2011-09-28 » 05:09:48
Tess

Okej :) Jag körde också både och... kändes bäst och billigast så :) Teorin var ett rent helvete, jag HATADE det verkligen. Fastnade inte eftersom jag var totalt ointresserad... Men jag gav mig fan på att jag skulle lyckas och det gjorde jag men jävlar va hårt arbete det krävdes...



Okej, men varför vänta? Ingen skillnad förutom att det inte syns att du har synfel hehe. Jag ville verkligen inte ha glasögon, trivdes inte alls i det, så därför skaffade jag linser direkt :)

URL - http://bawn.blogg.se/
Skrivet - 2011-09-30 » 23:46:19
S

Har lossnat på teorin nu så nu är de bara att fortsätta, får vänta med linser då alla pengar går till körkortet.


Skrivet - 2011-10-01 » 06:11:28
Tess

Härligt! Jag håller tummarna för dig! :D

URL - http://bawn.blogg.se/
Skrivet - 2011-10-08 » 09:30:15
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!