Yes sir!

[kl.16:39]

Det gick bra på jobbet och vi fick en hel del gjort.. :) Helt sjuuuuuukt va jag längtar till invigningen! :D
En jobbarkompis barn var på snabbvisit idag, och den lilla skruttan hamnade hos tant Tess på en gång haha. Toksöta bebis!
Nu är det chill-mode för min del, funderar faktiskt på att ta en tupplur... vore skönt och välbehövligt. Senare bär det av till affären, duschas och till sist häng med L. Får se vad vi hittar på... :)



[19:45]

Glömde visst bort både att skriva klart och publicera tidigare haha.
Sov ett tag iaf, och skulle lätt kunnat sova bort hela kvällen, utan problem! Istället stack jag iväg och uträttade diverse ärenden, hem och käkade och nu sitter jag här. Borde verkligen lägga på ett kol och hoppa in i duschen, L har redan fått vänta en evighet haha. Stackarn, men jag förvarnade iaf om att jag är sjukt seg ;)

Tanken är väl att vi ska glo på film, någon dokumentär och bara ta det lugnt. Personligen är jag fan så mycket mer sugen på en drink eller tre. HA! Får se om jag lyckas manipulera vännen lite snyggt ;)

Anyhoooow... gotta go!

/It's a whole new book
S

Låter som att du trivs på ditt nya jobb, hoppas de går bra för dig.

Du är bättre än mig, jag sover hellre bort en dag om jag är trött.


Skrivet - 2011-09-18 » 12:10:03
Tess

Jag trivs som fisken i vattnet, helt underbart med ett arbete där man verkligen trivs! :)

Haha, jag har inte heller några problem med att sova, så länge jag inte har något annat planerat. Nu hade jag ju det, annars hade jag lätt sovit, sovit och sovit lite till!



Jag vet ju inget alls om dig... Vad sysslar du med om dagarna tex? :)

URL - http://bawn.blogg.se/
Skrivet - 2011-09-18 » 23:39:09
S

Jag jobbar som däckmontör, håller även på att ta körkort.


Skrivet - 2011-09-19 » 05:09:02
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!