Mys ♥


Ledig dag idag och den har spenderats med min fina man ♥
Började dagen med en sjujäkla stress, eftersom att jag som vanligt är segast i världen. Baby ringde och frågade vart jag var, varpå mitt svar var "Im still home, Im running late!!!". Ovanligt... En halvtimme försenad hämtade jag upp honom.

Vi åt en härlig lunch på Choy's garden och begav oss sedan ut på upptäcktsfärd haha. Efter ett samtal till Anna at your service så hittade vi rätt ;)
Avslutade gjorde vi med att handla mat i tre (!!) olika butiker, varför göra det simpelt för sig liksom. Men det var mysigt, tänk att lite mathandling kan vara så skoj bara man är med rätt person :) <3




Nu tar jag en kopp kaffe efter att ha hängt lite med farsgubben. Ska strax dra iväg och tanka, handla lite och hälsa på sweetie en snabbis. Jag kan uppenbarligen inte få nog av karln idag! =)

/It's a whole new book
VästeråsAnna

Jag är alltid i tjänst.. karln klagade inte idag iaf. Anna kan ALLT :)

URL - http://hallonosvek.blogg.se/
Skrivet - 2012-04-27 » 01:31:02
VästeråsAnna

Jag är alltid i tjänst.. karln klagade inte idag iaf. Anna kan ALLT :)

URL - http://hallonosvek.blogg.se/
Skrivet - 2012-04-27 » 01:31:03
Tess

Karln klagade verkligen iiiiiiinte!

Ingen kan allt, men Anna kan mycket ;)

URL - http://bawn.blogg.se/
Skrivet - 2012-04-27 » 20:33:59
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!