Det här med att kasta runt med dagar hur som helst...

[9/4]

Tar tillfället i akt och säger glad påsk till er nu, aningen för sent men vafan, bättre sent än aldrig är väl ett välkänt ordspråk?
Jag måste få säga ÄNTLIGEN ÄR PÅSKEN ÖVER! Har aldrig varit så snurrig i hela mitt liv som jag varit den senaste veckan.
Det här med att det plötsligt är söndag dagen efter en torsdag, lördag direkt efter det (istället för fredag) och sen för att avsluta det hela snyggt; TVÅ söndagar på raken...  inte riktigt min grej va.
Men det har i alla fall varit en mysig påsk, både på jobbet och på hemmaplan :)


Mamma scrappar och under ett besök hos henne fick jag ett infall att jag skulle göra ett påsk-kort till min karl.

En skjorta....


... som man kan öppna som ett kort! :D

Haha, jag blev sjukt stolt och visade storebror:  -Blir han inte som nykär nu vet jag fan inte vad!



Opa! Jag glömde visst helt bort att både skriva klart inlägget och posta det igår! Började skriva men så rusade tiden iväg och jag var tvungen att fixa lite inför ett besök av Herr L.
Multi-taskar lite just nu; sitter här, kollar på DHW, äter nötter och pysslar med lite annat. Brutalt trött är jag dessutom, jag verkligen längtar till nästa vecka när jag kommer vara ledig lite mer. Ja, så låter det nu i alla fall, men jag kommer med största sannorlikhet bli rastlös som vanligt.
Jaha, nehe... inget mer att säga. Over and out!
/It's a whole new book
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!