Blommor och bin

 
Jag har vant mig vid att kliva in hemma efter en dag på jobbet, ropa hallå och mötas av min man som ger mig en puss och en kram. Känslan är obeskrivlig, bara tanken värmer mitt hjärta ♥
Idag klev jag också in och ropade hallå, men inte fan var han hemma inte! Haha. Galet va snabbt man kan vänja sig vid saker.
Så istället för att mötas av lite kärlek så gjorde jag min kvinnliga plikt; placerade mig i köket, lagade mat och diskade.
 
När vi ändå talar om att ha vant sig vid något/någon, så kan jag berätta att en underbar jobbarkompis snart slutar hos oss. Imorgon är sista dagen hon och jag jobbar ihop, och det suger! Pratade med mannen om det härom natten och blev självklart helt tårögd. "Baby, you´re as soft as cheese!" säger han då haha. Tror inte ens att det finns något sådant talesätt (jag googlade faktiskt) men skitsamma, han säger så när jag blir alltmänt blödig.
Oh well, tillbaka till ämnet! Någon ska i alla fall sluta, och för några dagar sedan pratade vi om blommor. Hon gillar orkidéer och försöker hitta på bra sätt att ta hand om dom. Därför for jag iväg ikväll och köpte en som jag ska överraska henne med imorgon.
 
 
 
 
När jag ändå sitter här ensam hemma tänker jag passa på att pyssla lite med mina naglar. Lyxade till det och köpte en ny nagelfil åt mig, då min gamla verkar ha fått ben och rusat härifrån.
 
Puss!
/It's a whole new book
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!