Pick-a-pinn!

 
Hey y'all! :D
I söndags vankades det grillkväll hos min papi. Vi startade med att spela spel som dart och trädgårdsplockepinn. Mucho fun! Det gick väl inte alltför bra för min del haha, men det var kul =)
Kvällen var över förväntan, vädret var fantastiskt och det bjöds på massor av skratt och god mat. Det fungerade till och med bra med språket (engelskan) vilket jag var lite smått nervös för, och pappa tydligen var väldigt nervös för haha.  Svengelska is the shit, funkar alltid! 
Underbara familj ♥
 
Me, boo and bro! ♥
 
Männen i mitt liv! Kan nästan tro att de pratat ihop sig innan om vad de ska ha på sig... De matchade varandra snyggt ;)
 
 
 
/It's a whole new book
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!