Nom-nom-nom!

 
Mm-mmmh! Maten igår blev hur god som helst, såsen likaså. L, som i normala fall inte äter någon sås alls, tyckte till och med att den var god. Det måste ju vara ett bra tecken ;)
 
 
 
Helt sjukt va en dålig morgon kan strula till en hel dag. Imorse försov vi oss, av någon anledning gick inte larmet igång. För det första är jag allt annat än en morgonmänniska, mitt humör när jag precis klivit upp är INTE att leka med. Slå då ihop det med stressen att man har en plats att vara på 15 minuter(!!!) efter ett abrubt uppvaknande. Det min vänner, kan inte bli bra, hur man än vrider och vänder på det. Oh my, alla mina hemska sidor kikade fram på en och samma gång. Härlig start på dagen!
En sådan start på dagen kan minst sagt störa balansen...
 
Dags att äta lite rester och bege mig till mamma för en liten snabbvisit :)
 
 
/It's a whole new book
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!