Sista semesterdagen!

 
Snipp snapp snut så var semestern slut!
3 veckor har susat förbi, samtidigt som det känns som en evighet sedan jag var på jobbet. Det har minst sagt tagit emot att närma sig jobbstart igen men nu känns det bra, jag är taggad! :D
Några riktiga sommardagar har jag fått i alla fall, vilket är mer än vad de som gick på semester innan mig kan säga, så jag ska väl inte klaga :) Har hunnit med att umgås med familj och vänner, vila, sola och bada, vara i stugan och en tripp till Gröna Lund. Jag gillar't! ♥
 
 
En av dessa riktiga sommardagar, spenderades med mami och C ♥
 
Bildtext: Gröna lund i lördags! Eftersom det var löningshelg och fint väder så det var smockat med folk och kötider på 40 minuter som bara blev längre och längre... Vi hann i alla fall med alla karuseller vi ville åka, somliga fler gånger än andra. OCH! Och det är som ni ser ett sjukt stort OCH, jag åkte fritt fall. Wooooop! Fifan, jag tyckte det var hemskt för flera år sedan, och inte kan jag påstå att åldern har gjort mig modigare. Jeeez! Lätt värt rädslan var det i alla fall, jag överlevde ju ;D
 
Så smal och snygg som jag är på stora bilden har jag nog aldrig sett ut förr, kommer säkert aldrig göra heller. Bah!  Sådär sexigt putmagad som jag är längst ner till höger hoppas jag att jag aldrig kommer se ut... Den höga pannan kan jag också skippa ;)
 
 
Som sagt är det back to work imorgon, gotta go! Puss!
 
 
 
 
/It's a whole new book
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!