Midsommar på landet... <3








/It's a whole new book
Stefan

Lätt läst men fina bilder.


Skrivet - 2012-07-03 » 17:42:54
Tess

Hörrudu Stefan! Nu är det dags för dig att berätta vem fasen du är! =)


Skrivet - 2012-07-08 » 13:14:16
Stefan

Du fick ju mitt mobil nr på mailen för ett tag sen vi kan ju börja där om du vill.
Men för att vara ärlig så skriver jag oftast de som kommer först i huvet även om de inte kanske alltid blir så snällt men jag menar inge illa, även om jag tror du har förståt de i alla mina kommentarer.
Vi känner inte varandra å de skiljer några år i mellan oss också, jag är äldre än dig.


Skrivet - 2012-07-09 » 19:05:29
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!