And that's that!


Mycket bra dag, mycket bra!

Jag och L slocknade likt två slagna hjältar inatt. När vi vaknade imorse låg vi i precis samma position som vi gjorde i det sista minnet jag har innan vi tvärdäckade. Jag hade linserna i, sminket på plats och L hade diverse accesoarer på sig som han annars alltid tar av. Tired couple! =)

Medan han nästan direkt ilade iväg för att möta sin kompis så fräshade jag till mig och hällde i mig kaffe innan jag begav mig och mötte dom. Blev ett par timmars strosande innan det var dags för mig att jobba, trevlans!




Det finns inget ont, som inte har något gott med sig brukar man ju säga. Jag säger istället Det finns inget gott, som inte har något ont med sig.
Vilken kväll! Mitt humör och mina tankar har farit iväg så pass att jag var tvungen att ge mig ut på en liten biltur för att andas och... inte vet jag, tänka? Ibland blir jag verkligen trött, så jäkla less rent utav. Nu har jag i alla fall sansat mig så pass att jag kan bege mig mot sängen, för att imorgon vakna upp som mitt vanliga jag =) Booooya!

/It's a whole new book
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!