Too much junk in my trunk


Det blev ett par cider ihop med fröken Anna igår. Lite balkonghäng hos mig, en halv cider på stan och en avslutning med massa mat på donken =)




I förmiddags låg jag i sängen och stirrade upp i taket. Funderade lite över om jag var tillräckligt pigg för att pallra mig upp, vad jag skulle fördriva dagen med osv osv... Lägligt ringer mobilen och det blev som så att jag flög upp, drack kaffe och satte på mig ett ansikte och begav mig mot jobbet. Skönt, jag slapp fundera över vad jag skulle använda denna söndag till ;D

I övrigt har jag precis kollat klart på BigBrother och ska försöka sova hyfsat snart. Imorgon ska jag till en sömmerska, och jag ber till gudarna att de kan hjälpa mig och min klänning! Klänningen i fråga ska jag ha på L's examensceremoni, men den sitter inte riktigt som den ska. Correction: Jag är inte riktigt som jag ska. Den sitter finfint förutom vid svanken där den står rakt ut eftersom min röv tydligen putar en del.
Too much junk in my trunk dvs.
Oh well, bara att hålla tummarna för att de ska få hyfsad ordning på den och att det inte kostar allt för mycket =)
/It's a whole new book
Stefan

De behöver väl inte vara fel de heller, de passar på en del.


Skrivet - 2012-05-21 » 18:43:46
Tess

Ja det har du rätt i. Jag väljer iaf hellre lite kurvor än ingenting alls =)

URL - http://bawn.blogg.se/
Skrivet - 2012-05-22 » 23:00:14
kockajävln

hur många olika ansikten har du? :)

URL - http://hetchili.blogspot.com/
Skrivet - 2012-05-24 » 00:09:10
Tess

Hahaha det du kockajävln! Har nog så många ansikten att det tar låååång tid att lära sig alla ;)

URL - http://bawn.blogg.se/
Skrivet - 2012-05-25 » 00:29:04
Stefan

Hoppas allt är bra?



Sluta njut av sommaren och uppdatera lite ;)


Skrivet - 2012-06-25 » 21:34:57
Tess

Hej Stefan! =)



Det är bara bra här! Du prickade in din kommentar helt rätt, satte mig precis här för att försöka mig på en uppdatering ;D


Skrivet - 2012-06-25 » 22:57:15
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!